ICT is about listening, adapting and innovating.
1e Lijn Service Desk Medewerker (M/V/D)

Voltijd | Veenendaal

Jouw kans om je IT carrière te starten.

Ben jij op zoek naar een uitdagende IT werkplek in een leuk, jong en behulpzaam team en een werkgever die vertrouwen, respect en zelfontplooiing hoog in het vaandel heeft staan? Zoek dan niet verder.

Egency is een dynamisch, steeds groeiend IT-bedrijf dat innovatieve ICT-diensten verleent aan MKB-ondernemingen. Wij bestaan uit een gezellig en gedreven team dat werkt in een informeel en productief communicatieklimaat. Als basis gebruiken we innovatieve op maat gemaakte oplossingen om problemen van de klant te verhelpen.

Wegens uitbreiding van het bedrijf zijn wij op zoek naar een enthousiaste Service Desk Medewerker, die

    • het eerste aanspreekpunt is voor klanten en hun problemen, en verzoeken en vragen op het gebied van hard- en software zowel telefonisch als per e-mail oplost
    • verantwoordelijk is voor de registratie en afhandeling van IT-gerelateerde meldingen
    • handleidingen voor gebruikersondersteuning opstelt
    • IT-projecten uitvoert als onderdeel van een team
    • zorgt dat back-ups en updates correct worden uitgevoerd
    • voorraad beheert, hardware bestelt, installeert, configureert en aflevert
    • het besturingssystemen en software up to date houdt
    • zelfstandig, maar ook in teamverband werkt

Wat wij je bieden:

Bij Egency hechten we niet alleen waarde aan op vertrouwen gebaseerde samenwerking en open communicatie tussen collega‘s, maar ook aan groei- en zelfontplooiingsmogelijkheden voor elke medewerker. Daarom bieden we je

    • autonomie en verantwoordelijkheid over taken, maar ook ondersteunende begeleiding van je supervisor vanaf de eerste dag
    • veelzijdig, lonend en uitdagend werk voor verschillende klanten en omgevingen
    • mogelijkheden tot zelfontplooiing zoals cursussen, certificaten en coachingsessies gekoppeld aan interne promotie
    • mogelijkheid om op afstand te werken
    • een goed salaris afgestemd op je vaardigheden en kennis
    • mogelijkheid om thuis te werken
    • werken in een leuk, open-minded en ambitieus team met gezellige teambijeenkomsten

Wij zijn op zoek naar een gangmaker die:

    • een MBO Niveau 4/HBO opleiding heeft afgerond in een ICT richting; werkervaring op een service desk door een eerdere stage of baan is een pré
    • kennis heeft van relevante automatiseringssystemen (Office365, Windows 10); Windows Server 2016/2019, ITIL Foundation V4, SentinelOne/Fortigate opleidingscertificaten zijn een pré
    • beschikt over goede communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal; Engels is een pré

En die…

    • ambitie heeft om zichzelf verder te ontwikkelen en elke dag nieuwe dingen te leren
    • beschikt de wil om op elk moment te helpen en te luisteren naar diverse collega’s en klanten
    • een verantwoordelijke, georganiseerde en proactieve manier van werken heeft met het vermogen om prioriteiten te stellen

Kun jij je vinden in de omschrijving? En hecht je waarde aan een werkgever die naar jou luistert?

Neem dan contact op met Olaf via 06-54352724 of stuur je CV rechtstreeks naar so**********@eg****.nl.