ICT is about listening, adapting and innovating.

Voor onze servicedesk zoeken we een nieuwe medewerker

✔ Ontwikkelingsmogelijkheden

✔ Informele sfeer

✔ Salaris gebaseerd op ervaring

Home Servicedesk medewerker

De servicedesk is waar je als professionele medewerker de vragen van onze klanten beantwoordt. Door ze op afstand te helpen, besparen we veel tijd en kosten. Zo kunnen we bij Egency in Veenendaal de beste service blijven garanderen. Als je communicatief vaardig bent en kennis hebt van ICT en relevante automatiseringssystemen, zoeken wij jou.

Past deze vacature bij jou?

Onze servicedesk versterken als behulpzame medewerker

Als je als medewerker aan de slag gaat bij onze servicedesk, voer je uiteenlopende taken uit. Geen dag is hetzelfde, dus je hoeft je nooit te vervelen. Via e-mail en telefoon help je de klanten van ons ICT-bedrijf met hun vragen of verzoeken op het gebied van hard- en software. Daarnaast houd je het besturingssysteem en de software up-to-date, stel je handleidingen op voor gebruikersondersteuning en meer. Je hebt als servicedeskmedewerker de mogelijkheid om thuis te werken. Ook krijg je als medewerker van onze servicedesk volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Het is voor deze functie belangrijk dat je communicatief sterk bent. Net als bij onze andere ICT-vacatures, is een afgeronde ICT-opleiding een vereiste om een functie te vervullen. Als je stage wilt lopen als IT-servicedeskmedewerker, hoef je de opleiding uiteraard nog niet afgerond te hebben.

Vraag naar onze beschikbare posities

Wil je aan de slag als medewerker van onze servicedesk? Bekijk dan onze IT-vacatures om de functie te vinden die bij je past. Solliciteer bijvoorbeeld voor een functie als eerste lijn servicedeskmedewerker. Hiervoor stuur jij je cv naar so**********@eg****.nl of bel je naar 06-54352724.