ICT is about listening, adapting and innovating.

EcyOffice365

Nooit meer zoeken naar dat ene bestandje

EcyOffice365

Met onze oplossing “EcyOffice365” bent u verzekerd van de laatste Microsoft Office alsmede systeem- en netwerkbeheer door professionele en goed opgeleide IT-specialisten. Wij dragen zorg voor monitoring en proactief beheer en zijn altijd bezig uw automatiseringsomgeving up to date te houden en waar mogelijk verder te optimaliseren. Hierdoor worden verstoringen pro-actief behandeld en wordt een stabiele ICT-omgeving gewaarborgd. Dit verlaagt de beheerskosten en zorgt voor een optimaal beschikbare automatiseringsomgeving voor uw eindgebruikers. Wij zorgen niet alleen voor degelijk maar ook voor efficiënt beheer, waardoor u profiteert van een gegarandeerd scherp tarief. Vanaf één centrale locatie voeren wij het beheer uit. Naast een kostenvoordeel betekent dit ook dat er gegarandeerd altijd iemand beschikbaar is die uw systemen van binnen en van buiten kent. U bent dus altijd verzekerd van continuïteit. Ook dienstverlening in de avonduren en het weekend heeft u, indien gewenst, bij Egency eenvoudig geregeld.

Werkzaamheden

Alle werkzaamheden die nodig zijn om er voor te zorgen dat uw bestaande automatiseringsomgeving beschikbaar is voor uw medewerkers zijn inbegrepen binnen de dienstverlening. Denk hierbij aan het real-time monitoren van uw systemen, het uitvoeren van preventief onderhoud en updates, het borgen van een succesvolle back-up en anti-virusscanning, maar ook aan het zo snel mogelijk oplossen van problemen. Of dit nu een kleine storing is of een grote calamiteit. Uw ICT is onze zorg!

Helpdesk

Onze enthousiaste en gemotiveerde helpdeskmedewerkers staan van u en uw collega’s klaar om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Of u nu hulp nodig heeft bij de werking van uw systeem of applicaties zoals MS Office, u kunt onbeperkt contact opnemen zowel telefonisch als elektronisch.

Werkzaamheden

Binnen de standaard dienstverlening draagt Egency de verantwoordelijkheid voor de beschikbaarheid van uw hardware infrastructuur (netwerk, server en werkplekken), besturingssysteem (MS Windows of Unix/Linux), MS Office, inclusief de e-mail server (bijvoorbeeld MS Exchange) en Adobe Reader. Voor randapparatuur zoals printers en scanners treedt Egency op als eerste aanspreekpunt (tenzij u anders wenst), waarbij Egency verantwoordelijk is voor de juiste aansturing van de apparatuur en wij de leverancier van de apparatuur inschakelen als dat nodig is.
Onbeperkt support
Egency biedt 24/7 support tegen een scherp vast tarief per maand, per gebruiker.
Back-up
Naast 1 TB opslag binnen onedrive biedt Egency 50GB Back-up per gebruiker in het Egency datacenter.