De organisatie van Egency


Egency is een dynamisch automatiserend bedrijf. Er heerst binnen Egency een informele open cultuur met korte communicatielijnen. De wens van de opdrachtgever staat centraal bij Egency. Onze aanpak is consistent en professioneel en oplossingen worden samen met de opdrachtgever gerealiseerd.



Onze bedrijfscultuur


Plezier en samenwerken
Een groot deel van onze tijd besteden wij aan werken. Het is dus niet meer dan logisch dat we ernaar streven die tijd zo plezierig mogelijk door te brengen. Egency denkt dat plezier te maken heeft met doelen stellen, acties nemen, teamwork, resultaat behalen en het succes uiteindelijk kunnen delen.

Service aan de klant
Een essentieel uitgangspunt van onze cultuur is dat wij onze klanten optimaal willen bedienen. Daarbij hebben wij een helder imago voor ogen. Egency staat voor kennis en kunde, plezier, openheid, creativiteit, energie en resultaatgerichtheid. Wij zijn daarbij zelf het boegbeeld. De klant moet dat bij al zijn contactmomenten met Egency merken. Om dit waar te kunnen maken besteden wij veel aandacht aan presentatie, communicatie en inhoud.

Streven naar excellentie in al onze handelingen
Egency staat bekend om zijn kwaliteit. Daarom is het nodig dat wij onze taken op elk terrein zorgvuldig en zo goed mogelijk verrichten. Op regelmatige basis toetsen wij klanttevredenheid en medewerkertevredenheid.


Haico de Boer

Directeur

Olaf van Heeswijk

Service Manager

Wouter Zijlstra

2e lijns beheer

Arjen Fiechter

2e lijns beheer

Sander ten Hove

1e lijns support

Anne Mirthe Roelofsen

1e lijns support

Jaco de Boer

1e lijns support

Matthijs van Voorthuizen

1e lijns support

David Timmer

1e lijns support